wpzdehhz4eki2vxsm5vi

Ford anunță FORDLiive – o nouă tehnologie a vehiculelor comerciale pentru a maximiza productivitatea companiilor

  • Noul sistem de conectivitate FORDLiive promite să transforme productivitatea vehiculelor comerciale Ford pentru clienții europeni

  • FORDLiive maximizează disponibilitatea vehiculelor comerciale, scăzând numărul de reparații necesare, timpii morți petrecuți în drum spre dealer, oferind astfel posibilitatea unui service rapid

  • Noul serviciu va fi disponibil gratuit pentru toți operatorii de vehicule comerciale conectate Ford, ca parte din obiectivul Ford de a atinge 100% disponibilitate de funcționare pentru vehiculele sale comerciale

  • Procesarea de date în timp real ajută la furnizarea de informații cu privire la întreținerea vehiculului, la diagnosticarea și rezolvarea mai rapidă a problemelor apărute și sprijină proactiv locațiileTransit Center cu piese și expertiză
  • FORDLiive va fi lansat treptat pe piețele europene cheie; 80% din clienți vor avea acces la centrele dedicate, de la sfârșitul lui 2021

DUNTON, Marea Britanie, Martie 22, 2021 – Ford anunță astăzi noua tenhologie FORDLiive – un nou sistem de conectare bazat pe disponibilitate crescută, conceput pentru a ajuta operatorii de vehicule comerciale Ford să crească productivitatea, maximizând durata de funcționare a vehiculului.

FORDLiive promite să transforme modul în care clienții Ford întrețin și rulează vehiculele, reducând numărul de avarii, timpii morți pierduți la revizie, oferind service rapid. Datele FORD arată că FORDLiive poate reduce timpii morți în care vehiculele comerciale nu funcționează, cu aproximativ 60% 1.

cfivxxm02u4zoekrrxae

Conectând clienții vehiculelor comerciale Ford, rețeaua de dealeri autorizați Transit Center și producătorul auto, sistemul folosește procesare de date în timp real 2 pentru a optimiza individual productivitatea fiecărui vehicul din flota clienților. Aproximativ 500,000 de vehicule comerciale Ford conectate operează deja pe drumurile europene și se anticipează atingerea pragului de 1 milion până la mijlocul anului 2022.

FORDLiive va fi disponibil gratuit; companiile și flotele de orice dimensiuni pot accesa acest serviciu prin intermediul aplicației FordPass Pro 3 și respectiv a unei versiuni dedicate a Ford Telematics 4.

“Afacerile clienților noștri se opresc odată cu vehiculele lor comerciale,” a declarat Hans Schep, general manager, Vehicule Comerciale, Ford Europa. “Combinând avantajele conectivității în timp real cu experiența noastră în domeniul vehiculelor comerciale, FORDLiive este instrumentul perfect pentru optimizarea timpului de funcționare a vehiculelor. Nu vom renunța până când vom oferi disponibilitate funcționare de 100% pentru toți clienții noștri”.

FORDLiive va fi lansat treptat pe piețele europene în 2021. 80% dintre clienți vor avea acces la centrele dedicate înainte de sfârșitul anului. Ford își ia angajamentul de a continua să mărească capacitățile FORDLiive și va continua să introducă treptat servicii de îmbunătățire a timpului de funcționare pentru vehiculele comerciale din toată Europa, după lansare.

kf5eubn72fq6qir6rmph

Vehicule Conectate și Mentenanță Inteligentă

Pentru a ne asigura că fiecare vehicul este disponibil atunci când clientul are nevoie de el, FORDLiive oferă mentenanță inteligentă, permițând o programare eficientă a servisării și furnizând notificări atunci când este identificată o acțiune care ar putea preveni o avarie.

Analizând datele despre vehicul în timp real, FORDLiive oferă clienților informații specifice despre întreținerea acestuia. Business-urile mici, cu până la 5 vehicule, primesc notificări prin intermediul aplicației FordPass Pro, 3 în timp ce managerii de flote mai mari sunt informați prin intermediul Ford Telematics. 4

Datele despre starea vehiculului sunt trimise automat de modemul FordPass Connect montat pe vehicul 5 ca standard pentru modelele Transit, Transit Custom, Transit Connect și Ranger începând cu jumătatea anului 2019. Folosind datele unui serviciu de asistență rutieră de ultimă generație din Marea Britanie, inginerii Ford au estimat că până la 30% din apelurile de asistență ar putea fi evitate dacă clienții ar folosi notificările de mentenanță inteligentă.

f3ffyktiabkcbbfitjht

Pe lângă ajutorul oferit în planificarea și programarea eficientă a service-ului, notificările de Mentenanță Inteligentă (Smart Maintenance) îi ajută pe clienți să monitorizeze și să gestioneze durata de viață a uleiului, nivelurile de AdBlue și presiunea anveloperlor pentru a reduce riscurile unei avarii neprevăzute.

Mentenanța Inteligentă le oferă operatorilor o explicație în limbaj simplu, a oricăror indicatori luminoși sau mesaje de eroare apărute, precum și potențialul impact al acestora asupra funcționării vehiculului și îndrumare privind întreținerea adecvată. Operatorii de flote vor fi, de asemenea, informați dacă vehiculul lor este subiectul unei rechemări în service.

Ford Service Pro sporește capacitățile dealerilor

Pentru a optimiza experiența clientului la dealer, noul Ford Service Pro oferă servicii de specialitate construite în jurul nevoilor de service ale operatorilor comerciali, utilizând noi funcții de conectare a datelor pentru a simplifica și optimiza experiența clienților.

Rețeaua Ford de 800 de dealeri dedicați Transit Center are acces la datele clienților din ultimele 60 de zile, 6 ajutând astfel la diagnosticarea rapidă și comandarea proactivă a pieselor de schimb înainte de sosirea vehiculului în service. Partajarea de date privind vehiculul îi ajută pe dealeri să le ofere clienților cele mai eficiente sfaturi de operare, inclusiv să grupeze intervențiile viitoare pentru eficiență maximă și să faciliteze triajul pentru reparații urgente.

oorequroantshygvdqx3

În cazurile în care este inevitabilă scoaterea unui vehicul de pe drum, informațiile pe care dealerii acreditați Transit Center le au despre cerințele specifice ale clientului îi vor ajuta să identifice vehiculele înlocuitoare potrivite pentru a menține activitatea clientului. 2

FORDLiive sporește de asemenea conectivitatea pentru inginerii Ford, care sunt “teleportați” în service-urile Transit Center prin intermediul căștilor VR pentru a ajuta la diagnosticarea problemelor complexe și pentru a oferi soluții eficiente, economisind timpul și costul unei deplasări.

Aceste noi servicii completează o gamă variată de asistență livrată prin intermediul rețelei de dealeri Transit Centre, pentru a optimiza timpul de funcționare a vehiculelor, cum ar fi programul de funcționare extins, programul pentru întreținere peste noapte, serviciul expres, ridicarea și livrarea vehiculelor și serviciul mobil.

Trei Noi Centre FORDLiive în 2021

În centrele FORDLiive, experți dedicați FORDLiive, axați pe menținerea vehiculelor comerciale pe șosea, identifică și răspund rapid la probeleme ce ar putea apărea.

Echipele din aceste centre utilizează noul software UptimePro, care primește date direct de la dealerii Centru Transit pentru a urmări fiecare reparație pentru un timp de funcționare optim. Dacă sistemul detectează întârzieri la reparații sau vizite repetate de la același vehicul, agenții FORDLiive vor sfătui clienții cu privire la cea mai bună soluție pentru a identifica cauza problemelor cât mai repede posibil.

Agenții FORDLiive se vor asigura că echipele relevante de experți Ford sunt implicate imediat și sprijină dealerii în cazul reparațiilor, indiferent dacă este vorba despre asistență tehnică aprofundată sau furnizarea de piese.

Una dintre locațiile FORDLiive se află în Dunton Campus din Marea Britanie- co-localizat cu echipele de ingineri Ford Transit pentru o colaborare eficientă – și deja se ocupă de cazuri de la clienți din Marea Britanie și Irlanda.

qp3su0ylenraeecdp9ve

Un al doilea centru din Valencia, Spania, servește clienții de pe piață chiar de la lansare și se va extinde ulterior pentru a acoperi Franța, Italia și Portugalia. Clienții din Austria, Germania și Elveția vor fi deserviți de un al treilea centru din Köln, Germania, care se va deschide la sfârșitul acestui an. Vor urma și alte piețe, iar centrele europene vor beneficia de linii telefonice directe către Dunton pentru asistență rapidă și vor emite diagonstice tehnice, dacă va fi necesar.

Pe măsură ce serviciul va fi lansat în Europa, clienții Ford Fleet Management vor beneficia, de asemenea, de soluții de disponibilitate a vehiculului dezvoltate în jurul cerințelor lor unice și livrate ca parte din pachetul achiziționat de la echipele dedicate care lucrează cu centrele FORDLiive.

Ford a înregistrat anul trecut un nou record de cotă de piață europeană, anunțând al șaselea an consecutiv ca lider de piață pe segmentul de vehicule comerciale din regiune. 7 Lansarea FORDLiive este primul pas din obiectivul pe termen lung al companiei de a oferi disponibilitate de funcționare de 100% pentru clienții săi de vehicule comerciale.

FORDLiive Prezentare (video)


FORDLiive - Cum funcționează (video)


# # #

1 Reducerea estimată pe an, în cazul în care (1) clientul răspunde cu promptitudine la alertele și notificările în legătură cu vehiculul, din FordPass Pro/ Ford Telematics (pentru a ajuta la evitarea apelurilor de asistență rutieră din trafic), și (2) bazată pe anticiparea timpului economisit folosind centrele Ford Transit pentru întreținere și reparații (inclusiv serviciile Express). Reducerea efectivă poate depinde de circumstanțele individuale (de exemplu, stilul de condus și utilizarea vehiculului).

2 Disponibilitatea poate depinde de piață și reprezentanțe

3 Aplicațiile pentru smartphone, FordPass Pro, FordPass Connect și serviciile complementare de conectare sunt necesare pentru funcțiile de la distanță (consultați termenii FordPass pentru detalii). Serviciile și caracteristiciile de conectare depind de disponibilitatea rețelei. Evoluțiile tehnologiei/rețelelor/capacitatea vehiculului pot limita funcționalitatea și pot împiedica funcționarea caracteristicilor de conectare. Pentru conectivitatea aplicației FordPass Pro este necesară activarea FordPass Connect din vehicul. Aplicația FordPass Pro este compatibilă cu smartphone-urile Apple și Android și este disponibilă în Apple AppStore și Google Play, în 20 de piețe din Europa.

4 Versiunea dedicată a Ford Telematics care suportă FORDLiive va fi disponibilă mai târziu în 2021, iar detaliile vor fi publicate în timp util. Versiunea completă a Ford Telematics este disponibilă pe bază de subscripție, sub rezerva acordului termenilor și condițiilor Ford Smart Mobility, și oferă o suită cuprinzătoare de caracteristici în plus față de starea de sănătate a vehiculului, inclusiv locație și cartografiere, comportament la volan, consumul de combustibil, capacități de multi-marcă și o aplicație pentru șoferi pentru a interacționa cu administratorii de flote. Clienții pentru flote pot contacta Ford Commercial Solutions Command Centrela fcseu1@ford.com pentru informații despre aceste produse Ford Telematics. Disponibilitatea datelor este condiționată de conectivitate și de accesul la datele vehiculului.

5 Funcțiile pot necesita activare. Clienții pot opta/ renunța la anumite partajări de date. FordPass Connect necesită activare și autentificare pentru serviciile FORDLiive.

6 Datele despre vehicul sunt accesate doar de către dealeri, după contactarea clientului și în mod special pentru a oferi clienților sfaturi cu privire la service-ul vehiculului și pentru a permite dealerului să pre-diagnosticheze problemele înainte ca vehiculul să ajută în service. Disponibilitatea acesteia poate depinde în funcție de piață și dealeri.

7 Ford Europa raportează vânzări pentru cele 20 de piețe tradiționale europene: Austria, Belgia, Marea Britanie, Republica Cehă, Danemarca, Finalanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Spania, Romania, Suedie și Elveția.